VELKOMEN TIL POSTTAUSA SIN NETTBUTIKK!

I denne vesle nettbutikken min har eg lagt ut for sal litt av det eg syr.I tillegg har eg lagt ut litt stoff, bøker og diverse brukte saker og ting. Eg har delt opp i varegrupper - ved å klikke på lenkene under headeren kjem du til dei diverse gruppene. Om du finn noko du har lyst til å kjøpe så sender du ein e-post til postkjellaren@hotmail.no og skriv kva du ønsker å kjøpe. F.eks. veske nr.1 eller orange retropute - så avtalar vi resten.Husk å skrive "Nettbutikken" i emnefeltet slik at eg finn att mailen om den skulle hamne i søppelposten. Alle prisar er oppgitt utan frakt - den kjem i tillegg. Frakt etter postens takstar.
VELKOMEN TIL Å HANDLE HOS MEG!

fredag 22. november 2013

Fine saker lagt inn i bruktmarked mappa.


Litt opprydding i lintøyet 
resulterte i at litt meir vart lagt inn mappa med brukte ting.

 Eit bedårande søtt forkle....








.....og nokre nydelege nostalgiske putetrekk.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar